BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

THIS IS NOT FAKE STUFF...! ! !

THIS IS NOT FAKE STUFF...! ! !
JADILAH DIRI SENDIRI BERBANDING DENGAN MENGIKUT ORANG TAPI MENIPU ORANG LAIN DAN DIRI SENDIRI.

Sunday, April 6, 2014

My first motorcycle!!!

Pada hari ini iaitu 6 hb 4 tahun 2014, saya mendapat motorsikal saya sendiri yang dibelikan oleh kedua  orang tua saya. Saya amat bersyukur dan menghargainya. Hadiah ini sebenarnya adalah hadiah untuk hari lahir saya yang ke 20 yang telah lepas pada 24/03/2014. Disamping dikategorikan sebagai hadiah, motor ini juga akan menjadi satu kelebihan dan kemudahan untuk saya semasa berada di universiti untuk ke kelas. Saya tak cerewet dalam pemilihan jenis motorsikal, kerana ia adalah pemberia. Jadi ibu saya yang memilih jenisnya, saya cuma memilih warna apa sahaja. Kalau nak di ikutkan memang nak superbike, senang dan puas hati. Tapi sebagai pelajar, pakai motor besar dilarang dan ditambah maintanance  ya yang agak tinggi. Nanti tak dapat duduk kolej, lagi susah sebab kena menyewa atau berulang dari rumah. Memang dekat, cuma kalau emergency? Saya juga kelam kabut naj ke kelas kan. Hehe. Pape pun thank you mum and dad for this motorcycle. I love you so muchhh!!! Mmmmuuuahhhhh! ;)

0 comments: